torsdag 22 april 2010

Test: CRAFT Zip Pullover

Nu i vår börjar samma gäng på en ny omgång tester av kläder fått från CRAFT som vi presenterar på våra bloggar. Först ut i vår är en långärmad tröja som i mitt fall lite tyvärr är svart. Det är alldeles för ofta svart och nu när det är vår skulle jag hellre använda lite ljusare kläder.

Det är en skön pullover med en liten dragkedja ner på bröstet. Den väldigt stretchig och bra på det sättet så den blir ganska anpassad efter kroppsformen. Den är förhållandevis varm med en skön ordentligt lagom hög krage. På mig passar den hur bra som helst.

Nu har vi vår och ganska fint väder, men det är fortfarande ganska kallt ute. Så vad ska man använda för kläder? Är det höst/vinter kollektion eller den nyare kollektionen för vår/sommar? Kan kännas som ett lyxproblem och då blir det väl som så att man tar sina favoriter, som för mig kan vara en gammal trotjänare från hur lång tid tillbaka som helst. En del utav CRAFT´s kläder är också så sköna att jag gärna går omkring i dem hemma på kvällarna och denna nya långärmade tröjan är absolut en sån tröja.


De andra bloggarna som också testar CRAFT-kläder är:
Träningsglädje
Upp och hoppa
River springer
Karin Tri
Spark i baken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar