tisdag 20 april 2010

Det var ju bara en dröm

Tyvärr var de tidigare inläggen bara en dröm. Hur jag skulle sprungit Boston Marathon med ett perfekt upplägg på en tid som skulle uppfylla mina mål. Men, jag får väl drömma och för en del blir ju faktiskt drömmar verklighet.

Och även om det inte blev något Boston Marathon för mig i år så finns det andra maror i år där jag kan testa formen och försöka sätta pers. Och träningen till detta ska jag sätta igång med så fort jag känner att motivationen är tillbaka efter den uteblivna resan.

3 kommentarer:

  1. Vulcanshit happens, som Spock från Star Trek brukar säga.

    Båstad mot Boston? Vad var det jag skrev om Hallandåsen vs Heartbreak Hill nyligen? Är jag paralöparnormal kanske? Nu blev jag nästan rädd för mig själv, vilka synska gåvor har jag tro?

    Det är i alla fall jäkligt vackert kring Båstad, med rätt sträckning där så kan det bli Sveriges vackraste mara.

    Annars så finns ju Silvåkra maran, http://www.silvakra.se. Kostar bara tretti spänn att springa. Kanske inte någon rekordrunda att springa på, men får nån av de enorma bifftjurarna flukt på en så kan man nog lägga på en rem utan dess like.

    SvaraRadera
  2. Trist att det blev som det blev.
    Att du har tränat bra är alltid någon positivt.

    Det var härligt att springa lite längre (för mig är det långt) 30 km för två helger sen.
    Andréa H sprang lite längre, 55 km

    Jag satsar bara på halvmara och 10 km. Hade väl tänkt ta mig igenom en mara någon gång livet i alla fall :)

    SvaraRadera