fredag 23 april 2010

Cykling och massage

De senaste dagarna har benen mest använts till gå runt på stränderna norr och söder om Halmstad. Kolla gärna in på Träningsglädje för fina bilder, här och här. Men idag har jag varit på gymmet och cyklat och snart ska det bli lite massage också. Vi skulle kunna kalla det för fredagslyx.

Idag är det en vecka sen vi skulle åkt till USA och det är fortfarande lite deppigt och tomt att vi inte kom iväg. Det slog mig idag igen när jag var på gymmet och i förrgår träffade jag på min PT på gymmet som bara skakade på huvudet. Vi får se framöver om det är meningen att jag ska springa eller inte.

3 kommentarer:

  1. hmm, det kanske bara är jag som inte gillar att vi inte kom iväg!

    SvaraRadera
  2. Blir det NYC/Boston senare istället eller vad är planen?

    SvaraRadera