torsdag 8 april 2010

Sviter från gårdagen

Gårdagens 3 mil gick ju egentligen okej, men planen var faktiskt att jogga några kilometer till efter den tredje lite snabbare milen. Men så blev det inte. Anledningen var att jag mellan 28 och 29 kilometer började känna lite i ena vaden som blev lite till och sen ännu mer och då tyckte jag att det fisk räcka med 3 mil.

efter lite masserande igår kväll känner jag idag fortfarande en hel del. Men samtidigt brukar jag nog känna lite mer dagen efter när något liknande dyker upp. Det är inte första gången jag känner lite i ett muskelfäste så jag är inte direkt orolig. Det blir vila idag och kanske även imorgon när vi åker upp till Stockholm igen. Efter det borde det vara ganska okej igen.

Men med foten gick det bra igår. Jag hade köpt sånt där skumgummi på Apoteket och det verkade funka ganska bra. Och helt klart mycket bättre än ingenting alls. Så nu går jag alltid omkring med lite skumgummi på foten, hur snyggt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar