onsdag 14 april 2010

En kritisk dag

Jag är hemma i Halmstad, sista dagen innan resan till Boston påbörjas. Det känns som en kritisk dag. Jag har lite allt möjligt att göra som jag brukar ha innan jag ska iväg någonstans. Samtidigt ska jag försöka jobba med min stackars vad på olika sätt. För min ömmande vad är fortfarande öm och just nu tycker jag inte den blir direkt bättre längre. Kan inte det där lilla sista också försvinna? Jag ska göra vad jag kan idag och imorgon ska jag lägga mig på naprapatbordet för en sista omgång. Sen är det bara att hålla tummarna. Så snälla, håll tummarna!

6 kommentarer:

  1. Lycka till i Boston. Det låter mycket spännande! Jag kommer att tycker om att läsa allt om din upplevelser där.

    SvaraRadera
  2. Så klart håller vi tummar och tår. Lycka till!!!

    SvaraRadera
  3. Här är en till som håller tummarna! Lycka nu till med alla förberedelser och ett STORT LYCKA TILL på loppet!!!

    SvaraRadera
  4. Japp lycka till! Vi håller tummarna och jag planerar att försöka se det live på webben så får hålla ögonen öppna efter dig =)

    SvaraRadera
  5. Lycka till! Hoppas vi kan ta en löptur i Göteborg som förra året

    SvaraRadera
  6. Tack tack för alla tummar som hålls hårt!

    SvaraRadera