tisdag 19 januari 2010

Vilodag och idrottsgalan

Igår hade jag vilodag. Det var planerat och säkert bra efter mitt långpass dagen innan. I vanliga fall brukar jag tycka det är ganska skönt med vilodagar eller viloveckor, men nu var det nästan annorlunda. När det känns bra och går bra vill jag knappt vila.

Så igår fick jag titta på idrottsgalan istället. Jäklar med folk där är! Och i alla fall en del av dem är väl nutida eller före detta idrottsprofiler, men långt ifrån alla. Men Anders var där såg jag. Och vilken mediagrej det har blivit. Men idrottsprofilerna är värda all uppmärksamhet, tänk vad t ex Stenmark har gjort för idrotten i Sverige och då menar jag Stenmark utan "c". Men där är säkert en massa annat folk också, politiker och sånt. Men än så länge är det i alla fall bara idrottare och idrottsledare som får pris, men vem vet, de säger ju att i idrott kan allt hända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar