fredag 8 januari 2010

Konstigt kvällspass

Jag vet inte vad som har hänt, men det känns som att träna är det enda jag gör. Och då kanske det inte är så konstigt att alla pass inte blir tuffaste intervallpasset eller längsta långpasset. Ikväll kom vi till gymmet vid 6-tiden, men tydligen har de som jobbar där andra liv än träning så de skulle stänga klockan 7. Men det var faktiskt inte anledningen till att det blev ett konstigt pass. Jag var inte jättepigg i kroppen.

Kvällens pass blev bara lite uppvärmning på bandet med lite efterföljande övningar i maskinerna för mage och rygg. Speciellt mage, men också rygg, är något jag känner måste bli lite bättre för min löpning. Och lite bättre magmuskler gör ju inget för beach 2010 heller!

1 kommentar:

  1. ät. mer. mat! så ska du se att du får mer ork. inga frukostar klockan 1. mellanmål innan lunch. bra och stadig lunch (bra idag!). mellanmål efter lunch. middag. mellanmål. utan mat har du ingen energi att träna!

    SvaraRadera