måndag 15 mars 2010

Jogg och löpskola

Igår stod jogg och löpskola på programmet. Joggen gick bra, inga konstigheter, men jag försökte ta det ganska lugnt på löpskolningen. Löpskolningen bestod av en massa övningar som säkert såg ganska dumma ut där ute i skogen och jag försökte ta det ganska försiktigt med tanke på mina dåliga vader.

Anders höll i trådarna på ett okej sätt, men vi var ju ganska många så det fanns de ledare från TSM som hoppade in och chefade lite. Tyvärr tycker jag det blev ganska fånigt när de skulle försöka chefa, men de kanske tyckte det var skitkul. Men vi som var med behöver ju inte vara duma, man kommer faktiskt ganska långt med sunt förnuft!

Idag har jag faktiskt hunnit med ett kort styrka- och rörlighetspass på morgonen. Ganska nöjd att jag kom upp till det nu när jag får hushålla med löppassen. Jag är egentligen inte så road av dessa pass, men det var ganska okej, ganska. I eftermiddag står det intervaller på programmet och jag får se hur jag gör. Det känns som vaderna blir ganska inblandade i ett intervallpass.

Som ni märker har jag tyvärr blivit sämre på att träna med kameran i handen. Sorry! Ska försöka bättra mig. Jag kanske ska ta kort på andra när de tränar så slipper jag när jag själv tränar.

1 kommentar:

  1. Vilken tur att du inte har kameran på, vi klarar oss utan bilder på Stockholmare som inte klarar av att hantera omvärlden.

    Det säger jag som ex-stockholmare. :)

    Och du, det är nog flera plusgrader här! Men fy vilken kall vind det är..

    SvaraRadera