onsdag 17 mars 2010

Gårdagens danspass

Efter gårdagens långpass visste jag inte riktigt om mina medlöpare var sugna på ett eftermiddagspass, men jag bytte om som vanligt och gick till mötesplatsen. Och visst, där fanns de som skulle träna lite av varje, men jag såg ingen från mitt förmiddagspass.

Jag gick ner på stranden istället och kollade om det hände nåt där, kanske fanns det något stretchingpass jag kunde vara med på. Men nä, jag såg bara ett danspass. Men nä, jag hoppade över danspasset och gick hem igen. Det gjorde jag inte bara för att danspass inte är min grej. Hade jag varit med på danspasset hade ju dansarna skrattet ihjäl sig åt mig och inte fått någon träning. Så man kan ju säga att jag delvis hoppade över danspasset för deras skull. :-)

Danspasset jag var snäll att inte vara med på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar