tisdag 23 februari 2010

Kosttillskott och flappjacks

Det händer att jag använder kosttillskott och då oftast det som ger mest kolhydrater. Kanske borde jag använda ett kosttillskott varje dag som har en bra sammansättning av kolhydrater och det andra jag behöver. Det måste nog lösas i veckan så jag kommer igång med det.

Sen har vi det här med flappjack. Jag har hört talas om detta, inte minst av mina ultravänner som verkar gilla det. Men är det något som skulle kunna funka som dagligt kosttillskott, eller är det typ bara kolhydrater i detta. Och framförallt, var hittar man flappjack nånstans?

Jag vill ju bara se bra ut naken...

3 kommentarer:

  1. Om det är de jag tror (typ som bars fast mjukare och sötare?!) så finns de på vanliga välsorterade ICA och Coop. Eller så menar du något annat!

    SvaraRadera
  2. flapjack är inget kosttillskott i sig. flapjack är bara som en energibar, typ som en chokladboll men utan choklad (tänk havreboll, om du nu ätit det?).

    SvaraRadera
  3. Havregryn,socker och choklad tror jag att de innehåller. Finns betydligt bättre kolhydrats-tillskott om du frågar mig :) beror förstås vad du är ute efter och vad du ska ha det till. Återhämtning?Laddning?

    //M

    SvaraRadera