tisdag 2 februari 2010

Återhämtningsjogg

Helt slut ikväll. Inte efter gårdagens långpass utan från dagens jobbiga jobb. Men, trots att soffan såg inbjudande ut när jag kom hem tog jag mig till gymmet med en gång för en kort återhämtningsjogg. Det var nog tur att jag gick till gymmet med en gång, för de har inte öppet på kvällstid, inte min kvällstid i alla fall. Så jag hann bara 8 km, sen skulle de stänga.

Ja, ja, men 8 km som återhämtning efter långpasset får duga. Hoppas fortsättningen på veckan blir något bättre. Fast i slutet av veckan stundar Åre och då är det lite svårare att få till löpträningen, tyvärr.

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat, Snabba Fötter :) Själv firade jag in februari med ett backintervallpass - lite oväntat, men jag kände mig stark efter långpasset och det fanns rätt sällskap på plats...

    SvaraRadera
  2. Backintervall, oj, inte illa, bra jobbat! Jag känner mig lite i underläge som "bara" orkade återhämtningsjogga.

    SvaraRadera
  3. Jag orkade också "bara" återhämtningsjogg ;) men hallå klaga inte på att du får åka till Åre, det är ju Åre! :D

    SvaraRadera
  4. Miranda, sant! Jag ska inte klaga på Åre, jag vill ju åka dit "hem". Blir grymt bra! (Jag har inte varit där sen i december!)

    SvaraRadera
  5. snabba fötter känns som ett indiannamn, haha

    SvaraRadera