onsdag 24 februari 2010

Guld ger inspiration

Pulsen börjar så sakta gå ner och jag kan sitta stilla igen efter gastkramande stund framför TV´n och herrarnas 4*10 km. Längdåkarna har verkligen varit bra i detta OS och jag gillar längdskidor, så för mig ger detta inspiration.

Blomstercermonin har varit och jag har redan ställt klockan på 04.00 för att kolla den riktiga priscermonin från Medal Plaza. Det blir kanon! Jag kommer själv ihåg när jag fick kliva upp överst på den olympiska pallen i Kanada, en underbar känsla!

Jag överst på den olympiska pallen i Montreal, Kanada

2 kommentarer:

  1. var är publiken? haha. bra att det fanns EN fotograf i alla fall...

    ps. lägg upp denna bild istället så ser man vad det är:

    http://4.bp.blogspot.com/_ubaPQHxISHA/Rz1gIY5PFdI/AAAAAAAABqY/rxSIDJ3CDEY/s1600-h/KENTH1+%2810%29.JPG

    SvaraRadera