onsdag 3 juni 2009

Nya maraidéer

Det känns som jag börjar återhämta mig lite från maran i Stockholm, förutom de nyopererade tårna då. Antingen är det faktiskt så, eller så är det Sara som får mig till det, jag vet inte vilket.

Anledningen till detta är att jag redan börjar fundera lite på andra maraidéer. Att springa runt och fåna sig på gatorna i Stockholm har jag gjort så många gånger nu, 2 varv varje år dessutom och hur kul är det egentligen? Har man dessutom bott i Stockholm och sprungit lite på dessa gator resten av året också, ja då blir det inte så spännande när Stockholm marathon närmar sig. Det händer en gång om året, men det gör en massa andra saker också utan att man ser fram emot dem hur mycket som helst.

Nej, jag kanske måste ha någon annan maraidé för att kunna motivera mig själv till att träna och bli bättre. När idéerna har snurrar färdigt i huvudet så kan ni läsa om dem hår på bloggen. Har ni egna maraidéer eller idéer som kanske skulle passa mig får ni gärna berätta!

Tönt, tuffing eller marathonlöpare?

3 kommentarer:

  1. 100 kilometer är nästa innedistansen. Szalkai debuterar om två veckor! :D

    SvaraRadera
  2. Varför inte köra en vårmara typ i april då du vanligtvis börjar din Stockholmsträning. Då blir du ”tvingad” (läs motiverad) att träna hela vintern. Kör i London, hyfsat lättlöpt enligt insatta och bra tryck bland publiken. Dessutom tror jag Sara gärna tackar ja till en vårweekend i London. En annan fördel med vårmara är att det inte hunnit bli allt för varmt ännu. Skulle det gå dåligt i London så har du ju lagt en bra grund inför de sista träningsmånaderna (tidigare första) inför Stockholm.

    SvaraRadera
  3. jag skulle tacka ja till en helg i london...

    /sara
    www.traningsgladje.se

    SvaraRadera