måndag 15 juni 2009

Jogging runt Nissan

Jag var bara tvungen. Hur trött jag ändå var så kände jag att jag ville ta en liten joggingrunda innan fotbollen började i soffan. Jag väntade på Sara som precis kom hem från Stockholm och följde med på vår lilla runda runt Nissan.

Jag snörade på mig ett utav mina nya favoritpar i min Asicsdjungel, Asics 3000, som tillsammans med en äldre modell av träningskläder gjorde att det hela kändes väldigt bra och vi gav oss iväg. Det var skönt för fötter och ben att få komma ut en sväng, men resten av kroppen ville bara lägga sig ner och sova. Jetlaggen har inte slutat än, men framåt helgen borde jag vara pigg igen, då är man ju ledig! Ledig i 3 dagar och då hoppas jag att jag kommer igång lite med träningen igen.

Asics 3000, en ny favorit i skoparken

1 kommentar:

  1. Finns dessa 3000 i Sverige också? (eller får man försöka fixa en jobbresa till USA snarast?)

    SvaraRadera