fredag 19 juni 2009

Midsommarjogg

Med tanke på den pre-midsommarfest som blev igår så fanns egentligen ingen energi till att träna idag på midsommarafton. Och det är ju ofta en diskuterad fråga om det ger något att träna "dagen efter".

Hur som helst så blev det efter en välbehövlig sovmorgon och en sväng på stan en liten runda tillsammans med Sara innan fotbollsmatchen med Sverige började på TV. (Nu är ju fotbollen inte mycket att se på, det verkar ju ändå gå åt pipan.)

Det är kanske två saker att nämna om detta passet. Det ena var att Sara börjar få lite fart på löpningen och det är ju kul. Det andra var en sak som Sara tvingade mig till att berätta. Och visst, hade jag sagt A fick jag väl säga B och det redan under löprundan. Jag pratade med löppolarn igår och vi håller på att skapa en idé för vår träning under sommaren för att vi ska bli motiverade. Våra tankar kring denna idé var jag tvungen att berätta under dagens träning och senare i helgen, när förhoppningsvis allt har kommit på plats, så kommer jag att skriva om det här på bloggen också.

Ett pass i numera välkända träningskläder

1 kommentar:

  1. mera fart åt sara - och grabben!!!

    /sara
    www.traningsgladje.se

    SvaraRadera