söndag 9 augusti 2009

Värdelös träningsvecka

Min första semestervecka blev precis så bra som träningsveckor på sommaren brukar bli, dvs skitdåliga! Jag har tidigare skrivit att jag har svårt att komma iväg på träning på sommaren och det är lite detsamma för polarn och det är därför vi kom på att vi skulle utmana varandra på 10 km och 21 km i sommar/höst.

Denna veckan, när jag har varit ledig, har vi varit på roadtrip och träningen har lyst med sin frånvaro. Att förra veckan avslutades bra eller att polarn också varit iväg och inte heller tränat så mycket, hjälper egentligen inte. Det har varit för dåligt med träning!

Men, polarn sa ändå att han trodde att jag tränat mer den här sommaren än vad jag gjort på väldigt många somrar. Och när vi nu börjar en ny vecka har jag ju alla chanser att träna mer än vad jag gjort denna veckan, för att träna mindre är omöjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar