söndag 17 maj 2009

Bloggdebut

Jaha, så nu är det faktiskt dags. Efter att ha suttit jämte Sara i soffan otaliga timmar och sett hur hon bloggar om sin träning och håller koll på alla er andra därute är det nu dags för mig att ge mig in i den här konstiga leken. Jag fick provstarta så smått med några gästinlägg på Träningsglädje och jag hade inte så svårt att få fram orden som jag trodde jag skulle ha.

Men visst finns det en liten hake med bloggen. Den ska inte bara vara kul, utan jag hoppas också att jag kan räkna med den som ett nytt träningsredskap och ge mig lite motivation. För jag behöver lite motivation för att träna på ett sätt så att jag har en möjlighet att förbättra mina personliga rekord. Och sen skulle det inte skada om resten av kroppen fick lite träning ibland.

Så nu när sommaren är i antågande kör jag igång.

2 kommentarer: