fredag 17 juli 2009

Intervaller som blev ingenting

Ibland blir det inte som man tänkt sig. I eftermiddag tänkte jag springa intervaller och eftersom Sara inte skulle med fick jag göra det själv. Tänk att jag själv skulle ge mig iväg för att köra intervaller, det är stort! Jag verkligen lufs-joggade dit och kände inte på något sätt att jag lätt skulle få fart på benen, men o andra sidan kände jag inga dåliga vibbar heller.

Men, när jag kom fram var jag inte välkommen. Det kändes inte så i alla fall, även om jag inte frågade. Jag vill ju inte ha publik när jag springer mina intervaller och där brukar vara tomt. Men just idag var där en massa funktionärer som jag gissar fixar lite för Laxaspelen som kanske är i helgen. Laxaspelen är en friidrottstävling som de har en helg i juli varje sommar, det kommer jag ihåg från den tiden när jag var där och kollade på klubbkompisarna, som t ex Utmanaren.

Jag blev så trött så jag orkade inte göra annat än att försöka ta mig tillbaka hem igen. Om vädret tillåter så planeras det lite för att springa ett motionslopp imorgon. Och visst borde det bli bra väder, just nu är det varmt och fint och vi ska ut och käka på Salt.

Restaurang Salt, oslagbart läge i Tylösand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar