onsdag 21 april 2010

Hoppelihopp

Idag hade vi bra väder stora delar av dagen (förutom störtskuren vid lunch) och vi åkte lite söderut längs stranden för Sara ville springa på nya ställen. Vi tog oss till kustremsan Mellbystrand och Skummeslöv (om nu någon känner till dessa ortsnamn) och Sara tog en sväng om på en slinga i underbar strandskog. Själv agerade jag lite alltiallo. Jag gick motsatt håll, jag var lite fotograf och lite chaufför. Men även om jag inte tränade fick jag med mina smått kända hopp på stranden.

Man kanske skulle blivit höjdhoppare?

Leisure hopp på en vilodag!

3 kommentarer:

  1. Japp känner igen dem orterna, har varit där med mina föräldrar när jag var lite.

    Du är inte sugen i sommar att ta några löppass på Kullaberg? Jag är sugen på det och letar lite sällskap.

    SvaraRadera
  2. Kullaberg? Är det där på udden utanför Mölle? Jag jobbar i Mölle ibland så det är inte omöjligt att jag kan hänga med på en runda där.

    SvaraRadera
  3. Japp det är udden vid Mölle. Det är rätt backigt och väldigt naturskönt.
    Det får bli på helgen i såfall för jag har ingen bil så får ta bussen dit och springa. Aldrig gjort det men tänkte leta lite nya ställen att springa i sommar.

    SvaraRadera