onsdag 27 maj 2009

Sista passet, skönt att det är över!

Så är då äntligen sista passet innan maran avklarat. I vanliga fall brukar jag köra sista passet på torsdagen, men eftersom vi ska sitta på tåg imorgon kväll och SJ har väl ännu inte fattat att det vore en bra grej att erbjuda gym på tågen.

Sista passet blev precis som igår, ett pass i ungefärlig tänkt marafart, fast lite längre (10km) och lite fortare än igår. Vaderna håller, än så länge, och jag tror de kommer att göra det på lördag också. Vanliga hederliga krampkänningar kommer man kanske att råka ut för, men det är en annan grej.

Nu håller jag på att packa och äta, äta och packa och äta igen. Och glöm inte sportdrickan som Sara har blandat till mig. Jag är mätt och trött och ska sova, jag får packa färdigt om några timmar.

1 kommentar: