söndag 2 maj 2010

Naprapatbesök och lite jogg

I fredags var jag hos naprapaten igen. Även om behandlingen inte var speciellt skön så tyckte jag nog att den inte var lika smärtsam som gången innan. Även naprapaten tyckte att det var bättre i både vaden och ryggen. Så nu ser jag fram emot att snart vara igång igen. Jag ska dit på tisdag igen och därefter hoppas jag att jag ska kunna börja träningen mot kommande mål.

I fredags var jag också i Mölle på ett fyrverkerijobb som sköts längst ut på piren. Eftersom det blev ganska många rundor fram och tillbaka där passade jag på att jogga lite för att känna på vaden. Och det var faktiskt ganska bra. Jag sprang inte fort, men jag tyckte nog att jag sprang med mitt vanliga steg och även om jag verkligen försökte känna efter om det fanns någon smärta så hittade jag knappt den. Så det var med ett leende på läpparna som jag joggade lite fram och tillbaka i den pinande vinden i vinterkläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar